dimecres, 6 d’abril de 2011

Gimnàsia Hipopresiva

Després del part i donanat el pit es pot fer poca cosa per recuperar la "figura", d'aquestes poques coses que  es poden fer una és la GIMÀSIA HIPOPRESIVA. Fa cosa d'un mes que vaig un cop per setmana a un centre a fer-ne i la veritat és que, tot i el poc temps que fa ho practico, ja he notat un canvi en la panxa, especialment en el volum i la fermesa.

Us faig en cinc cèntims:

En què consisteix?
El creador fou el Dr. Marcel Caufriez que el 1980 va crear la tècnica d'aspiració diafragmàtica basada en una serie d'exercicis actius dirigits a potenciar el sol pèlvic dins del conjunt de cadenes musculars a través d'un treball actiu de hipopresió (és a dir anul·lant la pressió que exerceixen els abdominals i el diafragman sobre el sòl pèlvic)

Quins són els beneficis?
- Prevenir i tractar la incontinència urinària femennina
- Millora els problemes lumbars i corregeix les males postures d'esquena
- Recuperar la silueta abdominal després del part així com enfortir la musculatura del sòl pèlvic que, moltes vegades, queda distesa després d'un part.

Cal tenir en compte que cal anar a un centre especialitzat per tal d'aprendre la tècnica i un cop la saps ho pots         practicar a casa ja que t'ensenyen un gran ventall d'exercicis en diferents posicions (assegut, dret, de genolls, estirat...) i és molt pràctic de fer-los ja que en 2-3 minuts pots fer 5-6 abdominals sense que requereixi cap preparació ni un gran esforç, únicament una mica de concentració.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada