dimecres, 20 d’abril del 2011

Anem a sopar fora i Sacher

Avui, a raó de la final de la Copa del Rei, anem a sopar a casa d'uns amics. Fa dues setmanes endarrera no hi haguéssim anat ja que estàvem treballant els hàbits per anar a dormir (hi ha un post més avall on s'explica) però, de sobte, la Marina torna a despertar-se cada tres hores per menjar. Jo ja estava molt ben acostumada a dormir  sis hores seguides i ara ho faig en trams de dues hores i mitja i vaig esgotada, bàsicament estic en aquell núvol mental que fa que et costi concentrar-te -ja m'enteneu-.
No entenc massa perquè de sobte ha canviat, nosaltres ho continuem fent tot igual i ha passat de despertar-se una vegada entre 5 i 6h del matí i llevar-se a les 9h a despertar-se a la 1h, a les 4h i llevar-se a les 8h. 
No sé, suposo que la cosa tornarà a canviar i d'aquí a dues o tres setmanes tot tornarà a ser com abans.
Així doncs, a veure com va avui el sopar i si això fa que quedi més cansada i dormir més!


Aprofitant aquesta entrada us passo una recepta d'un SACHER que és el pastís que he fet avui de postre per portar a casa dels amics:

200 gr de Xocolata fondant per postres
100 gr de Mantega
200 gr de Sucre
225 gr de Farina
6 ous
1 sobre de llevadura (tot i que jo en poso un i mig)
Melmelada d'Albercoc

Es fon la xocolata i la mantega al microones i es barreja fins a obtenir una massa homogènia. Seguidament s'hi    afegeix el sucre poca a poc i es va remenant. A continuació hi posem la farina, també lentament i ho remenem. Finalment hi posem els ous i la llevadura.
Un cop ho hem remenat bé, es posa al forn a 180º durant uns 40 -50 minuts.
Quan ja està cuit el treiem del forn, el deixem refredar i el tallem pel mig (tall horitzontal) i hi posem una capa de la melmelada d'albercoc (jo en poso força perquè empapi una mica el pastís).

Ja veureu que està boníssim, aquí us deixo unes fotos!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada