dijous, 7 d’abril del 2011

Dou-dou

Abans que nasqués la Marina em feia gràcia que s'encarinyés amb algun nino i l'utilitzés per dormir, doncs és una cosa molt bonica i que els facilita agafar el son i dormir-se.

Em van regalar un Dou-dou molt bufó i molt, molt suau i així que vaig obrir el paquet, vaig decidir que aquell era el nino. Però...com fer que el nino tingui la funció que volia? Doncs en primer lloc, abans que nasqués la Marina, el meu marit i jo, vam dormir algunes nits amb el nino (jejeje, vaig recordar quan era petita) i des de la primera hora que estava al món li vam posar sempre el nino ben a prop per tal que sentís la nostra olor i, al mateix temps, el nino s'impregnés de la olor d'ella.
Durant el primer mes, vam intentar que el Dou-dou sempre estigués ben a prop d'ella i, cada vegada que la posàvem a dormir ho feia amb ell.
Al segon mes quan la posàvem a dormir, ella es refregava la carona una bona estona amb el nino i poc a poc es quedava dormida.
A la que va fer dos mesos i mig i fins ara, sigui a l'hora que sigui, quan ha de dormir li posem el Dou-dou de manera que li tapi una mica la carona i que senti la olor i en cinc minutets tenim a la nena dormida, així que MISSIÓ COMPLERTA!!

Ah!! per tal que això funcioni no s'ha de rentar mai el Dou-dou!!

PD: La fotografia és el Dou-dou de la Marina, a que es veu suau?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada