dimarts, 26 de juliol del 2011

Alegria, és festa major!

Aquest cap de setmana l'exentema (encara no ens ha abandonat i ha tingut el detall d'acompanyar-nos), la Marina i els seus pares hem estat de festa major del poble de la mare, és a dir el meu (jejeje...bé no és que el poble sigui meu literalment, sinó que és el poble on he nascut, crescut i criat).

Dissabte vam anar a la platja, però quasi no vaig poder mullar a la Marina perquè amb aquest temps que fa l'aigua no estava massa calenta i a la que li mullava les cames gaire bé se li tallava la respiració del fred que tenia!

Després vam anar als gegants i va disfrutar moltíssim, tot i la gentada que hi havia, les gralles, els tambors i que els gegants acostumen a fer respecte als nens, ella estava encantadíssima! Estava atenta a tot i no tenia prou ulls per mirar tot el que passava al seu voltant i s'anava movent tota animada amb la música.

El diumenge vam tenir dinar de festa major amb tots els cosins i al vespre sopar de pubillatge (la seva cosina era pubilla, la Marina va veure la elecció desde la panxa i ara l'acomiadament desde el cotxet) i també s'ho va passar molt bé. Crec que ella pensava:"carai aquest cap de setmana vaig de festa en festa i tothom em diu cosetes".

En un poble petit com el meu la festa major és un aconteixament molt important ja que, generalment, et retroves amb gent a la que no veus durant l'any perquè viu fora -com és el meu cas- i em feia molta il·lusió passar la festa major amb la meva filla.

7 comentaris:

  1. Que genial!!! me encantan las fiestas de los pueblos, la comida,el ambiente...
    y la chiquitita se lo paso en grande
    que bien un abrazo

    ResponElimina
  2. Nosaltres la tenim aquest cap de setmana, però no és massa lluïda! que bé que la menuda la disfrutés tant!!!

    ResponElimina
  3. Són maques les festes als pobles... sobretot aquestes que són a l'estiu. A mi m'agraden molt el gegants i em pensava que tenin un nen ja tenia l'excusa perfecta per empassar-me tots els cercaviles, però resulta que el nano m'ha sortit poruc i els gegans millor de lluny, què hi farem.

    ResponElimina
  4. Que bé! Jo també tinc molta estima a la Festa Major, em recorda molts bons moments de quane ra petita i em fa il.lusió que ara els començi a viure la meva filla.

    ResponElimina
  5. A mi també m'agrada molt anar a la Festa Major. A més aquí on visc és molt sonada :-) Ara esperem que l'Andreu no tingui tanta por com l'any passat i la pugui gaudir al màxim!

    ResponElimina
  6. Sí, noies les festes majors de poble estàn d'allò més bé!

    ResponElimina