dilluns, 9 de maig del 2011

Fem samarretes !!!

Abans que nasqués la Marina, ja tenia ganes de fer manualitats amb ella però, fins ara, era massa petita. Ara continua essent petita però no me n'he pogut resistir més i hem fet samarretes.
Les hem fet amb les petjades del peu d'ella, amb les de la mà no era viable perquè no hi ha manera que la mantingui oberta.
La negra és la del papa, la verda la meva i la rosa la d'ella.
La veritat ens que hen ho vam passar genial (almenys jo) i ella mirava tot el seu voltant ben al·lucinada.

Més endavant repetirem l'experiència!

2 comentaris:

  1. Ostres, que xules!!! a veure si un cap de setmana d'aquests m'hi poso amb les meves! m'ha encantat!!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Mirashka! Segur que us ho passareu genial a més tu tens el doble de mans que jo!!jejeje

    ResponElimina