dimarts, 29 de març del 2011

Magdalenes de xocolata i taronja

Quan estava embarassada tenia moltíssimes ganes de cuinar i de menjar magdalenes, després de buscar i rebuscar per la xarxa i provar tres o quatre receptes diferents vaig trobar-ne una (a la cuina vermella) que recorda al gust autètic de les magdalenes, ells n'hi diuen Magdalenes d'Aragó, us passo la recepta:
Ingredients:

2 Ous
125ml d'Oli de Girasol
150ml de Llet
180g de Sucre
225g de Farina
2 cullerades de llevat en pols
1 pell de llimona

S'escalfa l'oli amb la pell de la llimona fins que aquesta estigui cuita (això li dóna molt bon gust). Es retira del foc i es deixa refredar. Un cop fred s'hi afegeix el sucre, els rovells dels ous i la llet i es barreja bé. Posteriorment hi afegim la farina i les clares dels ous (millor si és a punt de neu). Finalment omplim les càpsules de paper fins a la meitat i ho posem al forn 15-20 minus a 180 graus.

Partint d'aquesta massa vaig separar-ne la meitat i li vaig posar el suc d'una taronja petita i una mica de la pell de la taronja ratllada. A l'altre meitat de la massa hi vaig posar 150 g de xocolata fondant per postres (jo faig servir la Nestle). Finalment ho vaig posar als vasets de paper (faig fer servir uns de l'ikea que són molt divertits) posant primer la massa amb xocolata, després la massa amb taronja, vaig barrejar-ho lleugerament amb un escuradents perquè es barregéssin les dues masses i quedés millor visualment i, finalment, hi vaig tirar una miqueta de sucre i al forn!!!
Aquí en teniu el resultat:



 ESTÀVEN BONÍSSIMES!!

PD: Dins d'una carmenyola duren fins a cinc dies molt tendres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada