dimarts, 15 de març del 2011

He dormit!!

Com ja sabeu la Marina, la meva filla, té dos mesos i deu dies i en el tema del dormir hem passat diferents fases, m'explico:


-Fase 1: Les tres primeres setmanes: la veritat és que va ser dur ja que havia de guanyar pes (a l'hospital va perdre el 15%) i havia de menjar cada tres hores i s'estava una hora i mitja mamant pel que entre despertar-la, l'estona que s'estava menjant, canviar-li el bolquer i fer-la dormir em quedaven uns 45 minuts per dormir.


- Fases 2: El primer mes: Quan ja la vam engreixar ens vam relaxar a les nits i ella es despertava cada tres hores (12-3-6) pel que entre toma i toma dormia una hora i mitja.

- Fase 3: Segon mes: Vam decidir canviar una mica els hàbits, cap a les 8h la banyem i li fem un massatge amb crema hidratant, cap a les 8.30h fa pit i cap a les 9h la posem a dormir al seu moisès. Amb aquest sistema, la cosa va millorar molt però tot i això es despertava a la 1h i a les 5h pel que jo no tenia temps de dormir 4-5 hores seguides i que anava esgotada tot el dia.

- Fase 4: Fa tres dies: Sí, sí !! Fa tres dies que la posem a dormir rondina dos minutets i no es desperta fins les 4-5h del matí li dóno el pit i torna a dormir fins les 9h. No m'ho crec!!! Tot i que no es pot dir massa alt ja que en qualsevol moment pot canviar, creuem els dits!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada