dilluns, 27 d’agost del 2012

Hola a tothom!

En però primer lloc us vull demanar disculpes més la meva desaparició sobtada del mon 2.0 però és que no podia més amb tot: la dieta, l'esport quatre dies a la setmana, la petita, la feina, les feines de la casa, els compromisos familiars, un ordinador que no xutava bé... i hi va haver un punt que vaig dir PROU, no arribava a tot per molt que corrés ni que el dia tingués 30 hores així que a una de les coses a que vaig renunciar, per molt que em dolgués, va ser el blog.
Ara però torno a estar activa!! oleeeeeeeeeeeee!!

Hi ha vàries novetats d'aquests mesets:

· La petita està feta un trastet, cada vegada és més entremaliada i moguda i estem passant una fase en la que busca als límits, però a l'hora està d'allò més graciosa, continua essent molt independent (no hi ha manera que ens doni la mà quan anem pel carrer), no té por a res (posa la mà a la boca de gossos desconeguts, la revolca una onada i no s'espanta...) i està molt xerraire, no calla!! té un vocabulari força extens: a baix, Marina, la nena, gua-gua (gos), meu-meu (gat), peu, boca, cap, orella, ma, avi, iaia, el nom d'alguns amiguets, tot (cotxe), avió, popa (pilota), nina...

· Com que aviat serà el meu aniversari ja m'han regalat un superordinador nou amb el que podré actualizar el blog i no s''apagarà a mig escriure com l'altre :(

· Hem anat de vacances a Menorca i mmmmmmmmmmmm quin paradís!!! Properament faré una entrada explicant aquesta illa meravellosa.

· Encara estic de vacances així que estic disfrutant moltíssim de la Marina i estic d'allò més relaxada i descansada, això és vida noies!!

· A l'octubre vaig a dornar una xerrada a la "capital de reino" i estaré 3 dies dies sense la petita així que entre això i fer la xerrada ja estic nerviosa.

I bé crec que això és tot

Us he anat llegint a totes i sé que estiu molt bé i els vostres petits i petites també.

Petonets

7 comentaris:

  1. Re-benvinguda! A tu també se't "veu" molt bé, eh? Mira que senten bé les vacances... i clar, un pc nou també :p

    Ens llegim!

    ResponElimina
  2. Que bé que hagis tornat!! I quantes novetats!!

    ResponElimina
  3. Welcome back sweety! Nosaltres també ven anar uns dies a Menorca, quin paradís de illa

    ResponElimina
  4. Gràcies Esther! si nena estar de vacances és genial! i encar em queden uns dies! yuju!!

    Onavis, si en aquests mesetes hi ha novetats i segur que n'hi ha més però ara no hi caic.

    MamaModerna! que genial és Menorca i quines plages! això és vida!!

    ResponElimina
  5. M'agrada tornar-te a llegir!! Jo t'entenc molt, a mi també em falten hores moltes vegades i és qüestió de prioritzar.

    Estic esperant amb candeletes les teves (o la teva) cròniques de Menorca, que em llama molt l'atenció per algun dels estius propers ;)

    ResponElimina
  6. que bé cuantes paraules!!1 moltes més que en vindran prompte!!! l'ordinador noooouuuuu yeeeeahhhh !!! jajajja besest jo també vaig a posarme al dia després de l'estiu, que no vacaces jejeje besets!!

    ResponElimina
  7. ue!!!!!! benvinguda!!!!! si noia, de vegades volem arribar a tot i no podem. Una abraçada i me n'alegro de que tornis a estar per aqui. Ah, i per la xerrada no t'amoïnis, ho faras fantàsticament!!!!!!!

    ResponElimina