divendres, 23 de desembre del 2011

Arriba el Nadal

Ara fa un any estava a una setmana de parir pel que tenia una panxa considerable i la meva velocitat en ruta era de 1km/h, vaig viure el Nadal amb la Marina a la panxa i, en aquell moment, no em trèia del cap la imatge del meu marit, la petita i jo el Nadal de l'any que ve i resulta que...JA HA ARRIBAT!!!
Aquest Nadal amb la nostra filla segur que serà molt especial, cagarem el tió, anirem a rebre els reis mags d'orient, obrirem regals... i ho viurem tot amb molta emoció.

Desde aquí vull desitjar-vos a tots i a totes MOLT BONES FESTES als qui passeu per primer any el Nadal amb els vostres fills, als qui ja n'heu passat més d'un, als qui em llegiu de tant en tant, a qui li agrada fixar-se amb les petites coses de la vida, a qui valora que la vida és molt més que regals i objectes, a qui lluita per ser feliç cada dia, a qui li agrada llevar-se amb un somriure cada dia, a qui posa cara a les adversitats, a qui gaudeix del dia a dia de manera intensa...US DESITJO BON NADAL I FELIÇ ANY 2.012.

6 comentaris:

  1. Molt bones festes també per tu!! I bon 2012!!

    ResponElimina
  2. Que tingueu molt bones festes guapa. Nosaltres ja fa un parell de dies que estem a Barcelona, quin gustas!

    ResponElimina
  3. Molt bones festes per vosaltres també. El primer Nadal amb fills és màgic :-)

    ResponElimina
  4. Bones festes bonica! segur que realmente és molt especial!!! Un petonàs!

    ResponElimina
  5. Jo tb vaig passar els nadals passats embarassada, però sense saber-ho (en tot cas sospitant-ho, ho vaig saber el dia 1). Aquest és el primer que passo amb el petit, i em fa moltíssima il.lusió, i crec que encara me'n farà més quan ell tb se n'enteri, pq encara és molt petit. BONES FESTES!! :-))

    ResponElimina