dimarts, 15 de novembre del 2011

Un nou joc

Hola! Sóc la Marina, que he agafat l'ordinador a la pesada de la Mama que tot el dia està mirant una cosa que es diu "bloc" o algo així.

Us escric per dir-vos que tinc un nou joc: els "clinex". Uf, mencànten! La Mama em deixa una caixa plena de clínex, d'aquells que s'estiren i a mi m'apassiona. Els começo a treure un amb cada mà i vaig molt i molt ràpida, si la Mama es despista en dos minutets puc buidar tota una caixa i ric moltíssim.

Quan la Mama em treu la caixa perquè diu que ja n'he tret masses, doncs llavors faig neu, sí, sí!! començo a fer volar tots els clínex i els faig a trossets petitets i els escampo per tot el menjador, el Papa diu que a casa sembla els Pirineus nevats però jo no sé què vol dir això.

Idea extreta de MamaModerna

8 comentaris:

  1. Et podries fer amiga d'en Biel que es dedica a buidar les capses de tovalloletes :-P

    ResponElimina
  2. I amb el temps no se us passa!...l'Ariadna amb 18 mesos té passió a treure papers i papers i papers sense parar.

    ResponElimina
  3. Hi tant!! si en Biel fa això segur que em vau bé!

    Ariadna et pots apuntar amb en Biel i amb mi i tots tres podem fer grans coses!!

    Uf! la petita de l'Onavis també!! en ho passerem molt bé els quatre!!

    ResponElimina
  4. Quin riure! M'imagino la cara de la mama quan es troba tot el menjador nevat...
    El baby es menja el paper, així que intento no deixar.li ni un a prop

    ResponElimina
  5. Un joc molt divertit. Segur que la Mama deu estar molt contenta!! Jaja
    Petons bonica!!

    ResponElimina
  6. Sí MamaModerna, em fa una "gràcia" que no vegis!

    Hi tant Ester, ho passo molt bé!

    ResponElimina
  7. ja ja ja ja digues que si Marina! Jo tinc unes tisores i he après a retallar. Quan les agafo faig confeti i després amb la meva germana el tirem per tota la casa. La meva mama també s'enfada, però li passa ràpid. Ja veuràs que xules les tirores quan te les deixin!!!

    Maria

    ResponElimina